google.com, pub-4321176167061243, DIRECT, f08c47fec0942fa0 איפה עושים קניות בלונדון?
top of page
  • תמונת הסופר/תAVITAN TRAVEL



איפה עושים קניות בלונדון?





לונדון היא היעד המושלם עבור אלא שאופנה היא חלק בלתי נפרד מהם. לונדון היא גן עדן לשופינג, אפשר למצוא בה כמעט כל מה שמחפשים. בתי האופנה הגדולים והממותגים בעולם לצד רשתות זולות מאוד.

אנחנו כאן בשביל לעשות לכם סדר איפה בדיוק עושים קניות בלונדון.

 

רחוב אוקספורד - רחוב הקניות של לונדון


גן עדן המושלם עבור קניות הוא רחוב אוקספורד במרכז העיר לונדון. 1.9 קילומטרים ובהם חנויות הדגל של המותגים הגדולים בעולם: Mango ,G-STAR RAW , Foot locker,Adidas, bershka, H&M, JD, NEXT Nike, Primark, Pull&Bear, Reserved, ,ZARA.

בתי הכולבו הבריטים המפורסמים: Selfridges, John Lewis, Debenhams, House of Fraser

המועדף עלינו הוא Selfridges - תוכלו למצוא שם: Celine ,Burberry ,Armani, Calvin klein, Chanel, Chloe,Dior, Fendi, Gucci, Hublot, Moschino, Moncler, Marc jacobs, Michael kors, Prada, Rado, Valentino,Tommy hilfiger, Tag heuer, Tiffany&co, Versac, Victoria beckham. ועוד המון מותגים גדולים.

בנוסף לכך, ברחוב אוקספורד קרוב ל- 500 מסעדות ודוכני אוכל, כך שבין חנות לחנות לא תישארו רעבים. לרשימת החנויות לחץ כאן.



 

רחוב בונד - רחוב קניות היוקרה של לונדון

רחוב הקניות היוקרתי של לונדון הנמצא בסמוך לרחוב אוקספורד. ברחוב בונד תמצאו חנויות בוטיק, חנויות מעצבים, מוצרי יוקרה, חליפות, תכשיטים ושעונים.

המותגים הגדולים באמת נמצאים ברחוב הזה : Burberry, Chanel, Cartier, Dolce Gabbana, Hermès, Louis Vuitton, Mulberry, Ralph Lauren and Tiffany & Co, Rolex, Valentino.

ועוד המון מותגים מקומיים ובינלאומיים נמצאים ברחוב בונד.

לרשימת החנויות לחץ כאן.



 

רחוב רגנט -

רחוב רגנט המפורסם המקשר בין רחוב אוקספורד לכיכר פיקדילי הוא רחוב מרכזי ממנו יוצאים רחובות קטנים ויחד זהו מקום מצוין עבור חובבי הקניות. זהו רחוב הקניות הראשון וההיסטורי של העיר לונדון, כאשר הפעילות בו התחילה לפני 200 שנה, הרחוב התפתח במהלך השנים עד להיותו יעד יוקרתי ובו חנויות הדגל של המותגים הגדולים ביותר בעולם.

לרשימת החנויות לחץ כאן.


 

קניון הטוב ביותר בלונדון Westfield Stratford City -


קניון ענק הכולל בתוכו 3 קומות, 280 חנויות, 70 מסעדות ודוכני אוכל, קולנוע, אולם באולינג, קזינו גדול, בית מלון. סה"כ 177,000 מ"ר של קניון!!!

ווסטפילד סראטפורד נמצא ליד הפארק האולימפי של לונדון, מחוץ למרכז העיר לונדון אך נמצא צמוד לתחנת הרכבת Stratford כך שההגעה אליו היא יחסית פשוטה.

לרשימת חנויות הקניון לחץ כאן.


 


קניון בלונדון Westfield London -


5 קומות, 450 חנויות ועוד 5 חנויות כולבו נמצאים בקניון "ווסטפילד לונדון" שנמצא במערב לונדון. בשנת 2018 לאחר הרחבת הקניון הוא הקניון הגדול ביותר באירופה, עם שטחי מסחר בגודל של 242,000 מ"ר.

ווסטפילד לונדון נמצא במרכז לונדון ליד מספר תחנות רכבת תחתית:,Wood Lane, Shepherd's Bush

לרשימת חנויות הקניון לחץ כאן.



 

הכלבו Harrods -


בית הכלבו Harrods הפועל מעל ל-160 שנים, הוא הכלבו הגדול באירופה המתפרס על פני 20 דונם, 7 קומות, 330 מחלקות, 17 חנויות בוטיק של המעצבים הגדולים בעולם, 27 מסעדות.

הרודס הוא כולבו יוקרתית מאוד המציע מגוון ענק של מוצרים: אופנה, אלקטרוניקה, תכשיטים, מוצרי טיפוח, מזון, ריהוט ועוד מגוון רחב.

לרשימת המותגים לחץ כאן.



With love,


bottom of page