google.com, pub-4321176167061243, DIRECT, f08c47fec0942fa0 טיול משפחתי ראשון לקפריסין
top of page
  • תמונת הסופר/תAVITAN TRAVEL

טיול משפחתי ראשון לקפריסין

הכנה לטיסה

טיסה עם תינוק היא לא דבר פשוט. כשסגרנו את כרטיסי הטיסה יש כאלו שפרגנו ואמרו שאנחנו הורים אלופים, יש כאלו שהרימו גבה ויש כאלו שאמרו לנו שאנחנו משוגעים!

למרות כל רעשי הרקע החלטנו לא לוותר על הדבר שאנחנו הכי אוהבים – לטוס ולטייל בעולם, גם עם הבייבי החדש שלנו 😊

אז מה אורזים עם תינוק?

לדעתנו, עדיף להכין מזוודה נפרדת לתינוק, כך הדברים שלכם לא יתבלגנו עם הדברים שלו.

במזוודה של לביא אנחנו מניחים ארגונית (כמו זו ששמים בשידת החתלה) כך הבגדים נשארים מסודרים.

אילו בגדים לקחת?

- בגדים נוחים בעיקר: בגדי גוף, שורטים, מכנסיים ארוכים.

- בגדים ארוכים לטיסות וגרביים.

- 3-4 בגדי 'יציאה' יפים.

- בגדי ים וכובע!

מלבד בגדים, לא לשכוח :

חבילת טיטולים, 4-5 חבילות מגבונים, 2 שמיכות (אחת לעגלה ואחת לשינה בחדר), סדין ללול שבחדר, המון טטרות, נרתיק עם כל התרופות (אפרט בהמשך), נרתיק עם כלי רחצה קטנים, קרם גוף קטן, ויטמינים, מגבונים עדינים לעיניים ולאף, צעצועים קטנים, סינרים חד פעמיים או אחד שניתן לשטוף ולייבש, קומקום להרתחת מים (אפשר לוותר ולהביא חומץ או מלח לימון לניקוי הקומקום שבחדר), סימילאק, גרבר פירות (למי שכבר אוכל), מוצצים ומחזיקי מוצץ, מברשת לשטיפת בקבוקים, סבון כלים קטן, בקבוקים לפי מספר הארוחות ביממה (למי שיש את הבקבוקים הכתומים כמו שלנו- חוסך המון זמן ומקום! לנו זה חסך תרמוס ומחלק מנות) משטחי החתלה חד"פ, כפיות וקופסת אוכל.

נרתיק תרופות לפי מה שהרופא ילדים שלנו המליץ:

טיפות עיניים, טיפות אוזניים, בפנטן, אפלומיצין, קרם הגנה, נובימול, פניסטיל טיפות, קרם פנים, פלסטרים, מי מלח, נורופן לילדים, ליקצ'יק.

ו-ש-ל-א נ-צ-ט-ר-ך !!!

מלונות מומלצים בפאפוס:

מלונות מומלצים עם ילדים בפאפוס:

מסלול הטיול שלנו 😊

כפי שאתם מכירים אותנו, בטיולים שלנו אנחנו אוהבים לשכור רכב, כך אנחנו לא תלויים במוניות, גמישים ויכולים להיות ספונטניים. חשוב לזכור להזמין כיסא בטיחות בזמן הזמנת הרכב. לנו עלה תוספת של כיסא 15 יורו ל-5 ימים.

יום 1

הגעה למלון, קבלת החדר וארוחת בוקר במלון. אנחנו התארחנו במלון Constantinou Bros Athena Beach Hotel

במלון שלנו הייתה ארוחת בוקר מגוונת וגדולה, שממש הזכירה לנו את ארוחות הבוקר במלונות בארץ.

החלטנו לנסוע לקניון המרכזי בפאפוס Kings avenue mall שבו גם נמצאת חנות הכלבו הענקית והמפורסמת Jumbo.

חזרנו לבריכת המלון בשעה נוחה יותר (לא לשכוח, אנחנו עם תינוק ועדיף להיות איתו בבריכה לא בשעות שיא החום).

את ארוחת הערב אכלנו ב Antasia beach club.

מסעדת חוף בעלת שני מפלסים של עיצוב אלגנטי, אוכל משובח וקוקטיילים נהדרים! באותו ערב הרגשנו שאנחנו בחוף יוקרתי במיקונוס! הנוף המרהיב של מים ושמיים מוסיף ליופיו של המקום. בקיצור, אנחנו מאד מאד מאד ממליצים לכם להגיע למקום וליהנות מערב משובח!

לחצו על התמונה כדי לראות את מגוון המנות ועוד מהמקום:

------------------------------------------------------------------------------------

יום 2

בבוקר החלטנו לנסוע להתפנק על מאפים חמים בבית קפה מקומי – Caffe Nero שממוקם בסמוך לעיר העתיקה של פאפוס. אנחנו ממליצים לכם לשתות את הפרדו קפוצ'ינו המזוהה עם קפריסין ויוון, ולהנות ממאפי קרואסון פצפוצי שוקולד (כן הוא מלא בפצפוצי שוקולד!) ומבורקס פטה-תרד. חלום!

המשכנו לטייל ברגל באזור העיר העתיקה של פאפוס. המון חנויות מקומיות של בגדים, מזכרות ותכשיטים, בתי קפה קטנים וחנות מדליקה לדברי תינוקות שגם יצאנו ממנה עם רכוש 😊

בערב אנחנו ממליצים לכם ליהנות מטברנה יוונית ב: Agora tavern או FETTAS TAVERN שגם הן נמצאות באזור העיר העתיקה.

ואם לא חשקה נפשכן בטברנה אנחנו ממליצים לכם על מסעדה בסגנון איטלקי חדשה ו מ ט ו ר פ ת! מנהל המקום ערך לנו סיור אישי במתחמי המסעדה, ולנו? נפלה הלסת! חצר ענקית, מסעדה רחבת ידיים, עיצוב חדשני ואלגנטי, והכי מטורף – קומת מרתף ענקית לאירועים פרטיים.

שם המסעדה: Don carlo Italian restaurant

יום 3 – נסיעה ללימאסול

ביום השלישי לטיול החלטנו לנסוע לעיר לימאסול. העיר לימאסול היא העיר השנייה בגודלה בקפריסין, בה תוכלו לטייל על חוף הים או בטיילת הארוכה שלצדה מסעדות רבות, בתי קפה, מלונות ומועדוני לילה.

חנינו את הרכב בחניון שנמצא סמוך לטיילת. טיילנו לאורך טיילת החוף, חלפנו על פני טירת לימסול ועצרנו לאכול במסעדה איטלקית שנמצאת ממש מול הטירה – Ciao Napoli.

אנחנו ממליצים לכם לא למהר וליהנות משיטוט בין הסמטאות ולקנח בקוקטייל מול הנמל.

למי שיש ילדים יותר גדולים – אנחנו ממליצים על כמה שעות של מנוחה עבורכם ופריקת אנרגיה לילדים בשני מקומות במרכז לימסול (לא רחוק מהנמל) - 1. פארק שעשועים מקורה שנקרא "BUBBLE PARK" 2. פארק שעשועים מקורה שנקרא "PLAYLOUNGH LOMASSOL AGORA"

בדרך חזור מלימסול לפאפוס עצרנו בקניון המרכזי של לימסול. תוכלו למצוא גם רשתות ישראליות (אם התגעגעתם 😉 ) בקניון כמו פוקס ואופטיקנה. לסיכום, קניון מאד נחמד, יש בו את כל הרשתות המוכרות (זארה, גאפ, מנגו, סטראדיוריוס, מאק ועוד) והמחירים כמובן זולים יותר מישראל. שם הקניון: My mall Limasol

*בלימסול תוכלו למצוא גם את גלידריית אניטה הישראלית.

מסעדה מומלצת לערב: Soho 79 - מסעדת סושי ואוכל אסיאתי מצוינת. בילוי אל תוך הלילה בבר קוקטיילים יוקרתי, שנמצא ממש מול המלון שלנו – The Dome.

יום 4 – טיילת פאפוס, חוף הים ומסעדת Muse

את היום האחרון של הטיול החלטנו לנצל בחוף הים של פאפוס בביץ' קלאב מהמם – SEE YOU BEACH - חוף ים מסודר עם כיסאות, מיטות שיזוף ושמשיות בתשלום. צמוד לחוף ממוקמת מסעדה מצוינת לארוחת צהריים משביעה וטעימה!

חזרנו למלון שבעים ומרוצים, נכנסו לבריכה עם הילדים וחזרנו לנוח בחדר לקראת הערב. אחר הצהריים נסענו לטיילת פאפוס, טיילת לא ארוכה, נעימה מאד לטיול עם ילדים. תמצאו בה חנויות בגדים, מזכרות וכד', מסעדות ופאבים.

אנחנו אכלנו צהריים (שוב) במסעדת ALEA שנמצאת ממש בתחילתה של הטיילת. מסעדה יפייפיה עם אוכל מעולה!

המלצה רותחת לפניכם!

את הערב בילינו במקום הכי מצוין שהינו בו בטיול – Muse café and kitchen bar

מדובר באחד המקומות השווים ביותר בפאפוס! ארוחה מצוינת עם נוף עוצר נשימה, במעלה העיר פאפוס על גבעה שמשקיפה על כל פאפוס והים. במסעדה תמצאו מנות גדולות ומשביעות במחירים נוחים מאד (ביחס לישראל), קוקטיילים מהמעולים ששתינו בחיינו, קינוחים מצוינים ושירות ללא רבב. אנחנו ממליצים להגיע למסעדה בשעות הערב, ממש לפני שהשקיעה מתחילה וליהנות מנוף מדהים!

לחצו על התמונה כדי לראות את מגוון המנות ועוד מהמקום:

לסיכום, מי אמר שאי אפשר לנפוש וליהנות עם תינוקות ? במרחק של כ-50 דקות טיסה תוכלו למצוא גם חופשת בטן גב, גם קולינריה במיטבה ונופים עוצרי נשימה.

קפריסין – הפתעת אותנו בגדול! אנחנו עוד נשוב אליך.

בקרו אצלנו בעמוד האינסטגרם Avitan_travel לעוד המלצות!